Eikä siinä vielä kaikki
Monesti elämässä on kyse siitä, miten itse valitsee suhtautua asioihin. Puuhasin loman alkajaisiksi itselleni Operaatio Nollapiste -projektin. Yhtenä rauhoittavana elementtinä projektiin kuuluu runsas määrä kävelyä. Ei siis mitään hikilenkkeilyä, vaan kävelyä enimmäkseen luonnossa. Lomallahan olisi aikaa samoilla metsissä ja poluilla. Nå, aina ei kaikki mene ihan kuin Strömsössä…